Saturday 20 August 2011

Η Φούστα

Έφτασε η στιγμή για ένα από τα καλύτερα πράγματα που έπλεξα αυτό το καλοκαίρι. Η Φούστα: προσοχή είναι με κεφαλαίο φ :P


Η οποία ήρθε σε άκυρη στιγμή έμπνευσης. Σκέφτηκα τι δεν έχω, και τι θα ήθελα να έχω, και αν μπορώ να το πλέξω και πώς, και συνειδητοποίησα ότι όχι απλά μπορούσα, αλλά ήταν και πολύ εύκολο!

Το μοναδικό θέμα ήταν το νήμα, και επειδή η αναλαμπή μου ήρθε όταν τα μαγαζιά ήταν κλειστά και επειδή δεν φημίζομαι για την υπομονή μου, έψαξα στο stock των νημάτων μου και βρήκα ένα πολύ απαλό βαμβακερό κουβάρι, το οποία δεν είχα σκοπό να χρησιμοποιήσω πουθενά μέχρι τότε.


Πρέπει να πω πως τελικά δεν ήταν η καλύτερη επιλογή, έδειχνε καλύτερα ως κουβάρι παρά πλεγμένο, αλλά δεν χάθηκε και ο κόσμος! Η φούστα δείχνει σχετικά ΟΚ παρότι δεν είναι εύκολο να την συνδυάσεις.

Και ο λόγος τώρα στο σχέδιο της φούστας. Ήθελα μια απλή, να είναι αέρινη και μέχρι το γόνατο. Οπότε βρήκα μια παλιά βαμβακερή φούστα -από τις αγαπημένες μου, αλλά δεν φοριέται πια γιατί έχει σκιστεί σε ορισμένα σημεία και δεν φτιάχνεται κλαψ κλαψ :( - και την χρησιμοποίησα ως ένα υποτυπώδες "πατρόν" για την περιφέρεια της μέσης, τις αυξήσεις κατά μήκος και το μήκος της φούστας. Βοήθησε αρκετά, ειδικά για τους αρχικούς υπολογισμούς. 


Το επόμενο βήμα ήταν να αποφασίσω πως θα έκανα τις αυξήσεις. Αποφάσισα να χρησιμοποιήσω 2 ζετέ και ένα κλείσιμο, για να αυξάνω έναν πόντο, αλλά να δημιουργείται και σχεδιάκι παράλληλα. Και βγήκε σχετικά καλό μπορώ να πω. Βέβαια υπάρχει ένα θέμα - πρέπει να φοράω κολάν ή κάτι παρόμοιο από μέσα, διαφορετικά φαίνονται όλα. :P


Πρόσθεσα και κουμπιά σε μία πλευρά, ενώ μόλις σήμερα άλλαξα το πρώτο κουμπί, γιατί δεν ήταν λειτουργικό και δεν πήγαινε ούτε με την φούστα, ούτε με τα υπόλοιπα κουμπιά. Και φυσικά έκανα τόσο καιρό να το αλλάξω λόγω χρόνιας πάθησης που λέγεται τεμπελίτιδα. Την τελείωσα αρχές καλοκαιριού.


Χρησιμοποίησα κυκλικές βελόνες νούμερο 4 και για τα τελειώματα βελονάκι του ίδιου μεγέθους. Το έχω καθιερώσει πια για όλες τις λεπτομέρειες να χρησιμοποιώ το βελονάκι.

Όσον αφορά την χρήση της, είναι εξαιρετικά άνετη καθόλου ζεστή, και προσωπικά την φοράω παντού. Βέβαια αδυνάτισα και λίγο τώρα το καλοκαίρι οπότε μου πέφτει λιγάκι, αλλά παλεύεται η κατάσταση.

Σκέφτομαι μάλιστα να την φοράω και τον χειμώνα, με χοντρά καλσόν και κολάν. Το μόνο θέμα είναι πως θα την συνδυάζω με τα υπόλοιπα  "χειμερινά" χρώματα. ^^

Μέχρι τότε όμως, θα έχουμε φτιάξει άλλα και άλλα! 

Θα δείτε σύντομα τι έχω στα σκαριά!





1 comment:

  1. It would go well with a grey top or a black or white singlet top.

    ReplyDelete