Sunday 25 September 2011

Die Ohren der Katze

Οπότε που λέτε, αφού μου είχε μείνει αρκετό μαλλί από την τελευταία μπλούζα, αποφάσισα να το αξιοποιήσω καταλλήλως. Επειδή μου άρεσαν πολύ οι αποχρώσεις που δημιουργεί, έπλεξα κάτι πολύ απλό και χρήσιμο: ένα σκουφί. Βέβαια, πρέπει να πω ότι με τόσα σκουφιά που έχω φτιάξει πιά, νομίζω θα έχω ένα κάποιο πρόβλημα στην επιλογή αυτό το χειμώνα.

Και δοκίμασα και κάτι καινούργιο: τα γατίσια αυτιά. Μπορεί να μοιάζει περίπλοκο, και αρκετά περίεργο, αλλά πραγματικά είναι πιο απλό να τα φτιάξεις από κανονικά σκουφιά. Και αυτό επειδή δεν απαιτείται το πλέξιμο με κυκλικές βελόνες, αντίθετα, δύο τετράγωνα, συνεχόμενα ή διαχωριστά πλεγμένα είναι αρκετά. Στο τέλος, με την ένωσή τους, αποτελούν το σκουφί και δημιουργούν αυτόματα τη μορφή γατίσιων αυτιών. Δείτε και εδώ:


Δεν είναι εκπληκτικό που κάτι τόσο απλό, δημιουργεί κάτι τόσο ευφάνταστο;


Επίσης, λόγω της πλέξης (καλή ζέρσεϋ), το σκουφί φοριέται και από τις δύο πλευρές --> ακόμη περισσότερες επιλογές!







4 comments:

  1. Respect για τα γατίσια αυτιά. Μου θύμισαν το Elfen lied (αν και εκεί δεν ήταν ούτε γατίσια ούτε αυτά).

    ReplyDelete
  2. ^^
    Elfen Lied? είχα διαβάσει για αυτό στην wikipedia, και μόνο από την περιγραφή φαίνεται πως είναι ... ιδιαίτερο. :P

    ReplyDelete
  3. Το πιο ωραίο soundtrack σε anime' το πιο βίαιο πρώτο επισόδειο που έχω δει σε anime. Τη πρώτη φορά το παράτησα λόγω της υπερβολικής βίας. Μετά, το ξαναείδα επειδή έτυχε και έψαχνα το trailer να ακούσω τη μουσική.

    Δε ξέρω αν θα το πρότεινα. Σίγουρα "ιδιαίτερο". Έχει υπερβολική βία που δικαιολογείται μόνο μερικώς από το υπόβαθρο που προσπαθεί να χτίσει. Αν δεν υπήρχε αυτό το υπερβολικό ποσό βίας, ίσως και να το πρότεινα, αλλά μάλλον θα μιλάγαμε για μια διαφορετική σειρά. Σαν φαγητό που βάζεις λιγότερη κέτσαπ. Θα φανούν άλλες γεύσεις που πριν σκιαζόντουσαν.

    Και προσωπικά ως χαρακτήρας δεν έχω την ωριμότητα (και από μια άποψη δε με πειράζει καθόλου) να αποστασιωποιηθώ από τη βία που έχει και να το κρίνω για τα υπόλοιπα.

    Πολλά έγραψα.

    Btw, τα Zitat des Tages που γράφεις είναι πολύ ωραία, αν και τις περισσότερες φορές δε καταλαβαίνω το συσχετισμό με την εικόνα. :P

    ReplyDelete
  4. Μμμ αυτό είχα καταλάβει και εγώ για το anime.
    Και είμαι και εγώ στην ίδια κατηγορία, η πολλή βία δεν είναι του γούστου μου. Αλλά αυτό ίσως είναι επειδή μεγαλώνουμε, δηλαδή η ωριμότητα να μας κάνει να επηρεαζόμαστε περισσότερο, ίσως να είναι και το ανάποδο που λες εσύ.

    Η εικόνα είναι καθαρά αισθητικό στοιχείο, δεν είναι απαραίτητο να έχει κάποια λογική σχέση με το τσιτάτο. Αν και τις περισσότερες φορές προσπαθώ να βρώ κάποια σχετική από αυτές που ψάχνω κάθε φορά. ^^

    ReplyDelete