Thursday 18 November 2010

Honey, Apples and Bunny Ears



Τι αλαμπουρνέζικα είναι αυτά που γράφω; θα σας εξηγήσω λίαν συντόμως!

Χτές που λέτε, ενώ έκοβα το μηλαράκι μου, μου ήρθε ιδέα! Να δοκιμάσω να φτιάξω λαγουδοαυτιά aka bunny ears, κατά το ινγλιστίν. Τα γνώρισα από τα μάνγκα, που δεν ξεχνούν να τα αναφέρουν, όταν πρόκειται για μήλα φυσικά.

Επειδή όμως η οξεία τεμπελίτιδά δεν μου επέτρεψε να το ψάξω πρώτα πριν το δοκιμάσω, είπα να αυτοσχεδιάσω. Το αποτέλεσμα ήταν χοντροκομμένο και τσαπατσούλικο. Αλλά δεν πτοήθηκα! Αντίθετα, όταν πια απολάμβανα μίξη μήλου με μέλι και ενώ καθόμουν αναπαυτικά στην καρεκλίτσα μου, το googlάρισα και φυσικά βρήκα tutorial!(και με το παραπάνω!) Αλλά το post δεν πρόκειται περί των ιντερνετικών μου ανακαλύψεων, αλλά της δεύτερης μου απόπειρας. Η οποία και στέφθηκε με επιτυχία. ^^

Ας αρχίσουμε λοιπόν:

Παίρνουμε το μηλαράκι μας, το καθαρίζουμε καλά-καλά και εφοδιαζόμαστε με ένα μικρό μαχαίρι. Αιχμηρό-μη αιχμηρό, δεν ξέρω, ότι βρείτε χρησιμοποιείστε. Να κόβει, αυτό αρκεί.




Μετά τα κόβουμε. Και προσέχουμε να μην κάνουμε fundamental βλακείες, όπως αυτή που έκανα παραπάνω. Πώς γίνεται λαγός χωρίς ποπό;



Έπειτα, χαράζουμε δύο γραμμές (όπως παραπάνω) στην μία πλευρά του μήλου(ε, πάρτε και διαλέξτε), αλλά περίπου στην μέση.  Μετά χρησιμοποιώντας το μαχαίρι αρχίστε να ξεφλουδίζετε τα δύο αυτιά ξεκινώντας από τις γωνίες για να καταλήξετε σε αυτό:



Ε, μετά μας μένει το πίσω μέρος. Πάλι με το μαχαίρι, το ξεφλουδίζουμε, αλλά όπως και στην προηγούμενη περίπτωση βγάζουμε την φλούδα, όχι το μήλο, θέλει δηλαδή προσοχή και αργές κινήσεις. (ποιά μιλάει τώρα...)


(σε αυτή τη φώτο δεν το χρησιμοποιώ το μαχαίρι μην τρελαθεί κανείς, απλά το έχω βάλει σε αυτή την θέση για επιδεικτικούς λόγους -- δεν έχω 3 χέρια η γυναίκα :P)


Βουαλά λοιπόν! Αλλά ναι, δεν τελειώσαμε ακόμη. Έρχεται και άλλο, αυτό:






Ε νομίζω δεν χρειάζεται να περιγράψω και το κομμάτι με το μέλι. :P Είναι πασιφανές, offensichtlich, πως το λένε. 
 
Και τώρα που είναι έτοιμο, itadakimasu!





4 comments:

  1. Και κανέλα! :D Μπράβο, Ασημίνα! Πολύ καλή προσπάθεια! :)

    ReplyDelete
  2. Nai kanela! Pws den to skeftika? :S
    eyxaristw!!

    Esena pws paei h mageirikh? :)

    ReplyDelete
  3. Ω, έχω γίνει βαρετή, κανέλα βάζω παντού πια! :P

    Εμ, τις προάλλες έφτιαξα κοτόπουλο μαγειρεμένο σε μπανανόφλουδες με καρύδα και κάρυ. Πάρα πολύ παράξενη συνταγή. Αποτέλεσμα της ενασχολησής μου με την ασιατική κουζίνα. =Δ Μια χαρά πάει, θαρρώ!

    ReplyDelete
  4. Para3eno, alla akougetai polu nostimo! ^^

    ReplyDelete