Tuesday 5 January 2010

2010 - Zweitausend Zehn

Ναι, ναι ήρθε το άτιμο... και πως μας βρίσκει; αεικίνητους, πολυάσχολους και ολίγον αρρωστούληδες.

Πρέπει να πω πως φέτος πέρασα μία Πρωτοχρονιά καταπληκτική και καθόλου αναμενόμενη... όλη μέρα ποδήλατο Ρίο - Πάτρα - Ρίο με την απίστευτη παρέα της Λυδίας και του Αντώνη, για φαγητό το βράδυ.. μια χαρά. Δυστυχώς όμως αυτό τελείωσε κάπως γρήγορα, και έπρεπε επειγόντως να επιστρέψω στην πραγματικότητα και να συνειδητοποιήσω το τι πραγματικά με περιμένει να κάνω. Και λέω περιμένει γιατί έχουμε 4 του μήνα και δεν έχω κάνει πολλά.. ακόμη. Έχω να τελειώσω κάποια projects (ναι, για την C++ λέω...), να διαβάσω επιτέλους για την σχολή, να διαβάσω γερμανικά, να ασχοληθώ με το περίφημο FR (αυτό πάει μόνο σε όσους ξέρουν τι είναι..), να πλέξω αρκετά projects, αρκετά εκ των οποίων απαιτούν χρόνο και αρκετή συγκέντρωση. Να, να, να...


Λίστα για το 2010 δεν έχω κάνει από ότι είδατε, αλλά μπορείτε να διαπιστώσετε τι με περιμένει μέσα στο επόμενο δίμηνο. (τι δίμηνο; πολύ λέω.. μήνα!)

Ούφ! και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, αρρώστησα στα καλά του καθουμένου! Πάλι καλά δεν κράτησε πολύ, ήταν τρομαχτικό όμως το πόσο γρήγορα με χτύπησε και τα συμπτώματα επίσης... Δεν έχω καταλάβει ακόμη αν ήταν ίωση ή κάτι που έφαγα...

Όπως και να έχει τώρα είμαι καλά, έχω γεμάτες μπαταρίες - ή έτσι πιστεύω - και όρεξη για δουλειά, δουλειά, δουλειά.

Άντε βρε 2010, να δούμε τι θα μας φέρεις ως αντάλλαγμα για την καλή διάθεση και δουλειά;;  :D:D:D

No comments:

Post a Comment