Saturday, 14 July 2012

The Pink Panther Tie

Two weeks ago I received a request for a new project. A tie featuring the pink panther. And although I hadn't finished exams yet, and still had some work to do, I managed to finish it in time - just yesterday.

Πριν μόλις 2 εβδομάδες έλαβα παραγγελία για ένα καινούργιο project. Μία γραβάτα με τον ροζ πάνθηρα. Και παρότι η εξεταστική δεν είχε τελειώσει ακόμη ούτε άλλες δουλειές που έπρεπε να γίνουν, κατάφερα να τελειώσω πάνω στην ώρα - μόλις χτές.




First I searched for images to get inspiration, and when I got the look I liked, I pixelised on paper the image I had in mind. That was the most "creative" part of the making process. All the rest were quite simple, since I have done them before (measurements, stitches, etc). 

Αρχικά έψαξα για φωτογραφίες και σκίτσα με τον ρόζ πάνθηρα για να πάρω ιδέες, και όταν βρήκα κάτι που να μου αρέσει, μετέφερα σε μιλιμετρέ χαρτί την ιδεά που είχα στο μυαλό μου. Αυτό ήταν και το πιο "δημιουργικό" κομμάτι της όλης διαδικασίας, αφού όλα τα υπόλοιπα (διαστάσεις, πόντοι, κλπ) ήταν γνωστά, αφού τα έχω ήδη εφαρμόσει σε προηγούμενες γραβάτες.


The other thing that I had to figure out before knitting the figure, was the stitches. I couldn't use the seed stitch that I was using for the rest of the tie, so I realised that I would have to use the stockinette stitch. Only this way one would understand that it was a pink panther and not something pink and yellow smashed together. So I altered my regular process and voila!

Ένα άλλο σημείο που έπρεπε να υπολογίσω πριν ξεκινήσω το πλέξιμο, ήταν η πλέξη. Δεν μπορούσα να χρησιμοποιήσω την πουαντερί για το σχέδιο, γιατί πολύ απλά δεν θα φαινόταν ο ροζ πάνθηρας - μόνο μία μείξη από ροζ και κίτρινο. Για αυτό αποφάσισα να χρησιμοποιήσω την ζέρσεϋ καλή για το σχέδιο, και την πουαντερί για τον υπόλοιπο χώρο. Και βουαλά!

A result I most certainly like. ^^

This was also the first time I made a tie in cotton. It was really soft to the touch and so nice to work on - although these days have been so hot, that knitting was almost a torture!

Αυτή ήταν κιόλας η πρώτη φορά που έπλεξα γραβάτα με βαμβακερό νήμα. Ήταν πολύ απαλό και ευχάριστο να δουλεύεις με τέτοιο νήμα - παρότι αυτές τις μέρες κάνει τόση ζέστη που το να πλέκεις ήταν σχεδόν μαρτύριο!
During the making of tie I also made some notes, so to write a pattern for it later (which I am very excited about!). It was a bit bothersome and boring at times, but I can't run away and slack about making notes anymore - it does take time to figure out what I have done in past, if I haven't made any notes.

Καθώς έφτιαχνα την γραβάτα, σημειώνα κιόλας ορισμένα σημεία, έτσι ώστε να μπορέσω αργότερα να γράψω και το pattern. Ώρες ώρες ήταν κάπως ενοχλητική και βαρετή διαδικασία, αλλά δεν μπορώ να την αποφεύγω για πάντα - χρειάζεται χρόνο να καταλάβω τι έχω κάνει στο παρελθόν, όταν δεν έχω κάνει τις απαραίτητες σημειώσεις.

It was very enjoyable to knit this custom request, because I really liked the idea and the theme that were asked. I also liked how it came out, so this is also another project I am proud of making of. ^^

Γενικά ήταν πολύ ευχάριστο το πλέξιμο αυτής της γραβάτας, γιατί μου άρεσε η ιδέα που ζητήθηκε. Επίσης μου αρέσει πολύ και το αποτέλεσμα, οπότε είναι και αυτό ένα από τα projects για το οποίο είμαι περήφανη.^^





No comments:

Post a Comment