Wednesday 16 December 2009

Χιόνι + Παρέα

Ένα Σαββατοκύριακο στο βουνό είναι ότι πρέπει... ειδικά όταν βρίσκεσαι με πολύ καλή παρέα και χιονίζει.. και τι παρεά... όχι ότι και ότι!
Kέφι, χιόνι, παιχνίδια, διασκέδαση, όλα τα είχε... και εννοείται πως περάσαμε όλοι φανταστικά,
... ξαναείδαμε παλιούς φίλους, γνωρίσαμε καινούργιους, αλλά πάνω από όλα γίναμε μια μεγάλη παρεά.

Και επειδή δεν μας έφτανε ένα Σάββατο και μια Κυριακή, είπαμε να ξαναμαζευτούμε και αυτή την Κυριακή, για ένα ιδιαίτερο ΙΕ (Ιnternational Evening -- όπως το ονομάζουμε εμείς). Στο οποίο έχω αναλάβει να εκπροσωπήσω την Ελβετία, την 2η χώρα καταγωγής μου. Εκτός από προετοιμασία -- φαγητά, ποτά κλπ κλπ, θα πρέπει να βρω και ένα τραγούδι που θα πρέπει να τραγουδήσω... στο ψάξε ψάξε βρήκα και αυτό . Δεν ξέρω βέβαια ακόμα τι θα κάνω, μέχρι την Κυριακή έχω καιρό...

Εντωμεταξύ όλων των παραπάνω - ναι, ήμουν κακό κορίτσι - έπλεξα ελάχιστα. Μάλιστα αυτό που έκανα περισσότερο ήταν να πειραματιστώ με το βελονάκι, και να φτιάξω ένα ζευγάρι σκουλαρίκια :D σε κυκλικό σχήμα (πρώτη φορά που καταφέρνω κάτι τέτοιο!). Τώρα έχω πάρει φόρα και πειραματίζομαι πάνω σε διάφορα σχέδια... θα δείτε τα αποτελέσματα σύντομα -- ελπίζω! και λέω ελπίζω γιατί επιτέλους συμμαζεύτηκα και ξεκίνησα το διάβασμα! ναι, αυτό και αν είναι είδηση!



Ας αφήσουμε όμως τα πολλά πολλά, και ας περάσουμε επιτέλους στο τι έχω να σας παρουσιάσω αυτή την φορά: ένα σκουφάκι, το οποίο ήταν δώρο για την Πηνελόπη, την κοπέλα με την οποία οργανώσαμε την εκδρομή στο βουνό που ανέφερα παραπάνω, και η οποία έχει αυτόαναδειχθεί σε προσωπική μου manager :P :P
Πρέπει να πω πάντως πως κάνει πολύ καλή δουλειά... ;) :P



Δεν έχω κάτι ιδιαίτερο να πω αυτή την φορά όσον αφορά την τεχνική, μιας και είναι το 4ο σκουφάκι που παρουσιάζω. Ακολούθησα την περπατημένη οδό, απλά εφάρμοσα τα αγαπημένα μου σχέδια στα σκουφάκια. Τις πλεξούδες. Για πρώτη φορά δημιούργησα πραγματικά τεράστιες πλεξούδες, χωρίς να με απογοητεύσει τελικά το αποτέλεσμα. :)
Ε και χρησιμοποίησα το αγαπημένο μου χρώμα, παρότι κατόπιν παραγγελίας.. το μωβ.



Αυτά μπορώ να σκεφτώ για την ώρα... Καλά πως έγραψα τόσα πολλά αυτή την φορά; :S

No comments:

Post a Comment